Coma cada annada en debuta d’estiu, los Ecologistas organizan las “Universitats de las Ruralitats Ecologistas”.
E ongan, vos balhan rendètz-vos a Galhac, dins Tarn, del 26 al 28 de julhet.
A l’ensenhada : d’encontras sus l’environa, los chepics climatics (subjècte d’actualitat d’aquela passa), los problèmas e las solucions de la vida en mièg rural jos totas sas formas (Federalisme, desertificacion de las campanhas, transpòrts, VSS…).
Mas tanben, dels moments festius, del “bon manjar”, dels escambis, de contestas…
En brèu de convivencia.
E lo tot, dobèrt a totas e totes.
Per parlar de l’ensenhada d’aquelas “Universitats de las Ruralitats Ecologicas”, escotam Bruno Roturièr, un dels organizators.
Comme chaque année en début d’été, les Ecologistes organisent les “Universités des Ruralités Ecologistes”.
Et cette année, ils vous donnent rendez-vous à Gaillac, dans le Tarn, du 26 au 28 juillet.
Au programme, des rencontres sur l’environnement, le déréglèment climatique (sujet d’actualité ces temps ci), les problèmes et les solutions de la vie en milieu rural sous toutes ses formes (Fédéralisme, désertification des campagnes, transports, VSS…).https://ruralites.lesecologistes.fr
Mais aussi, des moments festifs, du “bon manger”, des échanges, des débats…
Bref de la convivialité.
Et le tout, ouvert à toutes et tous. Pour parler du programme de ces “Universités des Ruralités Ecologiques”, nous écoutons Bruno Roturier, un des organisateurs.