
Qu'una es Zine ?
Descobrir lo Zine Band Orchestra
Fintar lo clip "Au mercat de la Libé"
Del costat de Nissa la Bèla, quitament se, se sembla pas, i’a molon de causas que se fan per aparar l’occitan.
Atal fa d’annadas que l’associacion « Nissa Pantai » (ex CCÒC Pais Nissart) se bolega per organisar d’eveniments.
A doncas, lo 20 de setembre que ven, a comptat de 3 oras del tantòst, se debanara la 28ena edicion de « La Fèsta Occitana », Sala Laure Ecard, al ras del barri Sant-Roch a comptat de 3 oras del tantòst.
Una vesprada sancera amb un dezenat d’artistas nissart, de musica, de dansas, de teatre…
A mai, los beneficis tots, aniran per ajudar los companhs de Radio Nissa Pantai (que son de se perdre las subvencions) e lo projecte de Calandreta de Nissa.
A Nissa, i dison la Divà,
Per n’en parlar, avem sonada, la qu’a Nissa i dison « La Divà », Zine, cantairitz, per non pas diser trobairitz nissarda, que dempuei mai de 20 ans, òbra ta bon mantener la lenga e la cultura nòstra.
Parlam amb ela d’aquela serada, mas tanben de son percors per capitar d’amanhaguar la vista de la lenga e la cultura occitana e de las dificultats qu’encontrèt… Tant coma parlaira, passaira de lenga e de cultura, mas tanben coma femna dins un mitan a còps « mascliste ».
Trosses diffusits dins l’entrevista :
Du côté de Nice la Belle, l’air de rien, beucoup de choses se font pour mettre en avant l’occitan.
Ainsi, depuis de nombreuses années « Nissa Pantai » (ex CCÒC Pais Nissart) se mobilise pour organiser des évènements.
Et donc, lo 20 septembre prochaine, à partir de 15h, se déroulera la 28ème édition de « La Fèsta Occitana », Salle Laure Ecard, à compter du quartier Sant-Roch.
Toute une après-midi avec une dizaine d’artistes nissarts, de la musique, de la danse, du théâtre……
De plus, tous les bénéfices serviront à aider les amis de Radio Nissa Pantai (qui voient leurs subventions réduire), ainsi que le projet de Calandreta de Nissa.
À Nice, on la surnomme « La Diva »
Pour en parler, nous avons appelée, celle qu’à Nice, ils surnomment « La Diva », Zine, chanteuse, pour ne pas dire « trobairitz » de Nice, qui depuis plus de 20 ans, travaille à défendre la langue et la culture occitane.
Elle va nous parler de cet évènement, mais aussi de son parcours pour arriver à populariser la vision des gens sur la langue et la culture occitane et des difficultés qu’elle a rencontré… Que ce soit comme locutrice, comme » passaira » de langue et de culture… Voire comme femme, dans un milieu parfois trop machiste.
Morceaux diffusés pendant l’interview :