
Lo club Carcassona XIII subrevòla aquela sason del campionat d’Elèit 1, lo campionat de primièra division de rugbi a XIII.
Primièr al classament amb 50 punts davant Albi (47 punts) e Limós (37 punts) totalisa 16 victòrias sus 18 rencontres.
Demest los artesans d’aquela bona performança dels « Canaris », lo mièg de dobertura Lucas ALBERT que faguèt sensacion al moment de la finala de la copa de França, fàcia a Lesinhan. Resulta finala : 22-6 pels òmes de Ciutat amb dos ensages del sénher Albert e una passa decisiva.
Solide qu’ara l’objectiu pels Carcassonencs es d’anar al cap e jogar la finala d’Elèit 1 lo 26 de mai al parc dels espòrts e de l’amistat de Narbona, que s’i celebrarà al passatge los 90 ans de la Federacion Francesa de Rugbi a XIII.
Avèm doncas devisat amb lo mièg de dobertura Lucas ALBERT sul percors de sa còla e tanben sus son percors personal… Un retorn en fòrça pr’amor d’una nafradura al genolh que lo despartèt dels pelencs pendent la sason passada.
Le club Carcassona XIII survole le championnat de l’Elite 1, le championnat de première division de rugby à XIII.
Première au classement avec 50 points devant Albi (47 points) et Limoux (37 points), l’équipe totalise 16 victoires en 18 rencontres.
Parmi les artisans de cette belle performance des « canaris », le milieu d’ouverture Lucas ALBERT qui a fait sensation au moment de la finale de la Coupe de France face à Lézignan. Resultat final : 22-6 pour les hommes de la Cité avec deux essais et une passe décisive pour Lucas ALBERT.
On se doute que maintenant, l’objectif des Carcassonnais est d’aller jouer la finale de l’Elite 1 le 26 mai au Parc des Sports de l’Amitié de Narbonne, où l’on fêtera au passage les 90 ans de la Fédération Française de Rugby à XIII.
Nous avons donc échangé avec le demi d’ouverture Lucas ALBERT sur le parcours de son équipe mais aussi son parcours individuel… Un retour en force malgré une blessure au genou qui l’avait tenu loin de la pelouse lors de la saison précédente.