Nosauts de Bigòrra en collaboracion amb Eth Ostau Comengés, la Federation Viure al País/ Ràdio Pais e Numériculture-Gasconha organizan un concors d’expression orala del nom de « Euròcvision en Gasconha ».
Aquel projècte, portat per la ret Tramontana e sostengut entre autre per Euròpa Creative a per mira de botar endavant de talents novèls en lenga nòstra dins l’encastre de la poesia, de la musica, de l’expression…
S’adreça en majoritat a las gents qu’emplegan l’occitan dins son parlar gascon, mas es tanben obèrt als autres parlars e quitament a las autras lengas minorizadas.
En mai, es dotat de 30,000€ de prèmi e d’un acompanhament a la professionalizacion.
Per ne saber mai, avèm contactat Fabrice Bernissan l’una de las ancolas d’aquel projècte.
Musica difusada dins l’entrevista :
Paulina Kamakine & Esteban Dehos « Amaneja »
Didier Tousis « La lenga aus pòts »
Nosauts de Bigòrra en collaboration avec Eth Ostau Comengés, la Federation Vivre au Pays/ Ràdio Pais et Numériculture-Gascogne organisent un concours d’expression orale du nom d’« Euròcvision en Gasconha ».
Ce projet, porté par le réseau Tramontana et soutenu entre autre par Europe Creative vise à mettre en avant de nouveaux talents en lenga nòstra dans le cadre de la poésie, de la musique, de l’expression. Il s’adresse en majorité aux gens qui emploient l’occitan dans sa variante gasconne, mais est aussi ouvert aux autres parlers et même aux autres langues minorisées.
De plus, il est doté de 30,000€ de prix et d’un accompagnement à la professionnalisation.
Pour en savoir plus, nous avons contacté Fabrice Bernissan l’un des piliers de ce projet.
Musique diffusée pendant l’interview :
Paulina Kamakine & Esteban Dehos « Amaneja »
Didier Tousis « La lenga aus pòts »