Escotar "Nissa Garibaldi" de Nux Vomica
Fintar lo clip "De còr e d'aiga" de Camille en Bal
Dempuèi 1999, L’IEO 31 prepausa un rendètz-vos incontornable a la davalada : lo Festival Occitania.
Atal, musica, teatre, espectacles, conferencias, mòstras… Rajavan cada davalada sus Tolosa e lo despartament de Garona-Nauta.
Çaquela, lo COVID e las dificultats de finançament fagueron que d’unas annadas fa, òm se podia demandar se lo festival se poria perseguir.
Era sense comptar sus una brava chorma de militants de l’IEO 31, que pauc a pauc, se bolegeron per gardar lo festival e n’en tornar faire un eveniment magèr. Fasem lo ponch sus l’edicion flama de 2025, amb Roman, que fa part de la còla de programacion del festenal.
Musica dins l’entrevista audiò :
- Nux Vomica « Nissa Garibaldi »
- Camilha en Bal « De còr e d’aiga »
Depuis 1999, L’IEO 31 propose un rendez-vous incontournable chaque automne : le Festival Occitania.
Ainsi, musique, théâtre, spectacles, conférences, expositions… Envahissaient Toulouse et le département d’Haute-Garonne.
Cependant, le COVID et les difficultés financières ont fait qu’il y’a quelques ans, on se demandait si le festival pourrait survivre.
C’était sans compter sur une équipe de volontaires de l’IEO 31, qui petit à petit, se sont mobilisés pour garder le festival et en refaire un évènement majeur. Nous faisons le point sur une édition 2025 qui s’annonce bien, avec Romain, qui fait partie de l’équipe d’organisation du festival.
Musica dans l’interview audio :
- Nux Vomica « Nissa Garibaldi »
- Camilha en Bal « De còr e d’aiga »