
Un vintenat d’annadas aprep « Occitania a pè » s’imaginava en Gasconha l’iniciativa La Passem!.
E aquò inspiret monde del costat de Tarn e Garona,
Alavètz, aprep aver caminatz 24 oras a l’entorn del lac de la Francesa l’an passat, per l’edicion primièra d« En Camin per la Lenga », tornan menar l’experiéncia en 2025.
E ongan, per la segonda edicion que se debanarà dissabte lo 10 de mai, van partir a 7o30 del matin, de Caussada a pè o en bicicleta per rejónher en fin de vespre, l’espaci Confluéncias de Moissac.
Amb a la clau, una serada dins l’escambi e la convivencia que se dubrirà per un aperitiu balèti animat per Bassacada, seguit de Camille en Bal e dels violons de Garona.
Julieta Valmary nos ne diguèt mai sus aquel eveniment iniciat fargat per las APE de las escòlas bilinguas de Tarn e Garona.
Une vingtaine d’années après « Occitania a pè » se créait en Gascogne l’initiative La Passem!.
Cette dernière a inspiré des initiatives du côté du Tarn et Garonne,
En effet, après avoir marché 24 heures autour du lac de La Française l’an dernier, à l’occasion de la première édition d’ « En Camin per la Lenga » , ils renouvellent l’expérience en 2025.
Et cette année pour la seconde édition,qui se déroulera samedi 10 mai, ils vont partir à 7h30 du matin, de Caussade à pied ou à vélo pour rejoindre en fin d’après-midi, l’Espace Confluences de Moissac. Et à la clé, une soirée conviviale et festive avec un apéro balèti animé par Bassacada, suivi de Camille en Bal et de los violons de Garona.
Julieta Valmary nous en dit plus sur cet évènement initié à la base par les APE des écoles bilingues du Tarn et Garonne.